Ole i flot lånetøj hos mormor
Herhjemme bygger Martin videre - og det begynder at ligne noget;-)
Han håber på at kunne få sat vinduer og dør i i denne uge!
Da jeg og Martin stod op i søndags efter at have ligget og slumret lidt så det sådan ud:
Søndag var vi på besøg i Århus hos fætter Mads og kusine Julie, onkel Henrik og Jannike. Og deres nye hund Ludvig. Det var også hyggeligt.
Desværre faldt Ole på fortovet med bare ben og slog hul på sine knæ lige inden vi skulle i bilen hjem - og dagplejemor Tina fortalte da jeg hentede i dag, at det var det eneste han fortalte om fra hans weekend. Om hvordan han var faldet. Og at det gjorde ondt og at han græd.
Men jeg kan berolige alle - det heler fint;-)






































