torsdag den 4. september 2014

Sætninger og hopla

Sætningerne udvikler sig. I morges da far var i krybe-kælderen og afstive vores gulv var vi lige nede og se hvad han lavede. Så sagde jeg til Ole at nu skulle vi op og spise morgenmad, og så sagde Ole til far: "Far. [Vi] kommer lige om 5 minutter. Skal op og have morgenmad. Helt sulten i maven"

Desuden har han næsten knækket koden og lært at hoppe. Her på naboen på hjørnet (Lars og Beatris') trampolin:

Med lidt god vilje hopper han da et par gange. Og trøjen har han fået af genboen Rosa;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.