Lørdag morgen stod jeg op med Ole mens Martin, Jonathan og Fie sov længe. Jeg ordnede noget med et syprojekt mens Ole kravlede ned under bordet. Så siger han "savner mine venner". Jeg spørger ham om det er Mathias han savner. Men han siger "Nej. Savner Far, Jonathan, Fie".
;-)
(Tror han har det fra filmen Biler, hvor hovedpersonen er lidt trist på et tidspunkt og jeg forklarede Ole at det var fordi han savnede sine venner)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.