Ole har lige lært at sige "gravko" (hans mor troede i starten at han sagde "taco"). Og alt hvad der ligner maskiner er ifølge ham "gra-ko".
Vi var i Kbh til Anders' 25 års fødselsdag, og på en gåtur kom vi forbi en stor kran på Enghave Plads - Ole var helt vild med den, så dagen efter gik vi en tur forbi den igen:
Og vores to drenge "hoppede" lidt rundt på en glascontainer:
Og vi kiggede lidt på ænder på vej hen til en legeplads:
Vi var afsted fra lørdag middag til søndag eftermiddag. Dejlig tur, hvor vi både fik set onkel Anders+Sidsel og Bedstefar+ Pernille og Mormor+Ege. Ole er tydeligvis glad for sin familie og hyggede sig meget:-)
Tak for en god weekend:-)