Efter aftensmaden tog Fie Ole i bad mens jeg ryddede op i køkkenet. Dejligt og det hyggede de sig også med:
Jonathan er for tiden lidt handicappet fordi han har slået sit knæ voldsomt på en trappe. Nu er hævelsen så småt ved at falde og han har det fint. Han så efter Ole mens jeg var ovre og handle til aftensmaden. Dejligt vi har store børn der gider de små:-D
Og så er han forresten begyndt til præst, den store dreng. Og kom stolt hjem og viste at han har fået sin egen Bibel:-)

Ja skønt med store børn og at de er glade for de små :-) God weekend til jer alle knus Pernille
SvarSlet