Så: Jeg hentede Fie kl. 14:15. Så hentede vi to Ole kl. 14:35. Så hentede vi tre William kl. 14:50. Det gik rigtig fint. Og Martin holdt lidt tidligere fri fra arbejde og var hjemme da vi kom hjem kvart over tre... Så kom Mimi med Lucas og han lod sig aflevere uden store protester. Fie spillede spil med William. Ole og Lucas legede i haven. Og lidt indenfor. Mest parallel leg, men super hyggeligt:
Så fik vi en eftermiddagskage som Fie havde bagt med en veninde i går:
Så gik vi over i Williams have, hvor Ole er vild med at være pga. legehus og trampolin. Fie var bare så dejlig og legede med dem og de synes hun er rigtig sød - hvilket hun jo også er:-)
Klokken kvart over fem kom Beatris hjem og vi legede videre hos William til klokken seks hvor vi skulle hjem og spise - Martin havde lavet lasagne:-)
Efter maden kom både William og hans storebror Lucas over og lege i vores have og de hyggede sig alle til kl. halv otte, hvor vi måtte lokke de små indenfor med "Biler"-filmen:
Når de først er nået denne her alder er de nærmest nemmere at passe når der er flere - det gik bare så godt og alle hyggede sig og Lucas ville næsten ikke med hjem igen da han blev hentet;-)





Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.