fredag den 5. september 2014

Venter spændt

Både Cecilie og Molly havde termin 29/8 men ingen af dem har født endnu..! Hver morgen tjekker jeg min telefon om der er kommet sms fra en af dem. Men nej, ikke endnu i hvert fald... Så går bare og venter spændt på at høre nyt:-) 

Og de er begge to meget gravide. 
Har lige et lille billede af Molly:
Molly - min veninde fra fødselsforberedelse med Ole. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.