tirsdag den 27. november 2012

 Så blev man 4 måneder!



Lige et billede i fuld figur...

Og lige et billede af Ole der spiser sit første officielle måltid 
- majsmelsgrød med modermælkserstatning - 
ved aftensmadsbordet sammen med os andre.

lørdag den 24. november 2012

 Lidt forskelligt

Ole sover med fars hånd

 Ole er lige vågnet efter en lur i barnevognen

Ole som cowboyder

Ole plasker i badet

Ole hygger med storebror


At ligge på maven

Nu er Ole begyndt at kunne ligge på maven og lege...



...det gør det altså en hel del sjovere at ligge på maven.

onsdag den 21. november 2012

Så er han lige blevet døbt og nærmer sig de 4 mdr.  
Sådan så han ud bare to timer gammel



Her kom han til verden. En fødestue på OUH 

En lille ny familie - ca. 7 timer gammel

Så lille bitte i sin fars arme. 3 dage gammel





mandag den 12. november 2012

Til vores genbos 90 års fødselsdag på Den Gamle Kro
- og ja, Ole er lige vågnet...



lørdag den 10. november 2012

Det er dejligt når de store søskende er her

Wooowww... Annasofie viser hvad hendes computer kan

Jonathan og Ole er lækre

mandag den 5. november 2012

"Mig og Mor"

"Far lærer mig, at man må sidde oppe på bordet"

"Mit første postkort er såmænd fra fætter Silas"

Leger med farmand på gulvet

søndag den 4. november 2012

fredag den 2. november 2012

Nu sover Ole en af sine små middagslure


- og ja, han har slidt håret af i siderne, så han nu har denne flotte frits ;-)