Familien Vinther Villadsen
tirsdag den 27. november 2012
Så blev man 4 måneder!
Lige et billede i fuld figur...
Og lige et billede af Ole der spiser sit første officielle måltid
- majsmelsgrød med modermælkserstatning -
ved aftensmadsbordet sammen med os andre.
lørdag den 24. november 2012
Lidt forskelligt
Ole sover med fars hånd
Ole er lige vågnet efter en lur i barnevognen
Ole som cowboyder
Ole plasker i badet
Ole hygger med storebror
At ligge på maven
Nu er Ole begyndt at kunne ligge på maven og lege...
...det gør det altså en hel del sjovere at ligge på maven.
onsdag den 21. november 2012
Så er han lige blevet døbt og nærmer sig de 4 mdr.
Sådan så han ud bare to timer gammel
Her kom han til verden. En fødestue på OUH
En lille ny familie - ca. 7 timer gammel
Så lille bitte i sin fars arme. 3 dage gammel
torsdag den 15. november 2012
Aftenpusletid med far
tirsdag den 13. november 2012
Fie og Batman
mandag den 12. november 2012
Til vores genbos 90 års fødselsdag på Den Gamle Kro
- og ja, Ole er lige vågnet...
lørdag den 10. november 2012
Det er dejligt når de store søskende er her
Wooowww... Annasofie viser hvad hendes computer kan
Jonathan og Ole er lækre
onsdag den 7. november 2012
Ole og avisen
mandag den 5. november 2012
"Mig og Mor"
"Far lærer mig, at man må sidde oppe på bordet"
"Mit første postkort er såmænd fra fætter Silas"
Leger med farmand på gulvet
søndag den 4. november 2012
Søndagstur i Sandhusskoven
fredag den 2. november 2012
Nu sover Ole en af sine små middagslure
- og ja, han har slidt håret af i siderne, så han nu har denne flotte frits ;-)
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Opslag (Atom)