onsdag den 28. oktober 2015

Gåtur om Langesø på Theas Fødselsdag

Denne søde pige nød turen fra klapvognen

 Det var virkelig en smuk efterårsdag

 Selvom Thea ikke smiler på komando så nød hun også turen

 I samlet flok

Jonathan, Martin og Esther klarede sig tørskoede igennem en tur ud på vandet



 Her er vi alle sammen - kun fotografen er skiftet ud

 Flot rødt hår 

 To søde

 og endnu to søde


 Smuk tur

 Jonathan

 Mig og Jens

Omsorgsfuld storebror

Tosser der krammer et træ

Smukt. Fie er fotograf.

Søde Thea. Tillykke :-)


søndag den 25. oktober 2015

1 års fødselsdag

Tillykke med fødselsdagen søde dejlige Thea
Der kommer flere billeder fra fødselsdagen efter jeg har fået afleveret min projektopgave på onsdag

torsdag den 22. oktober 2015

I dag - og for et år siden.....

To søde børn 

Trætte og med sut

For et år siden så jeg sådan her ud...!

Synes selv det ser helt vildt ud nu. 
Dengang syntes jeg ikke det så så vildt ud.


onsdag den 21. oktober 2015

Legeplads

På legepladsen på Agnetevej, som ligger lige ved børnehaven. Ole elsker at være der. 

Her ridder vi på vilde heste. Yiiiii-haaar..!

Thea syntes altså også det var sjovt selvom hun ikke ser så imponeret ud på billedet. Men det var nok fordi jeg var nød til at stoppe hende for at kunne tage billedet ;-) 

torsdag den 8. oktober 2015

Billeder fra min mors kamera

Her fra Struer ifm. Silas's fødselsdag:
Ole og Silas leger med fly, tog osv. 

Jeg har lige ungerne i bad. Altid sjovt med andet legetøj.

Ole og Silas hyggede sig med at lege med vand og løbe nøgne rundt.

Jeg tjekker lige madens temperatur inden Thea får den.

Thea og mormor øver løbecykel ;-) 

Her er nogen billeder fra Højskolevej, mens Martin holdt mandefest. Vi havde en børne- mødre-fest imens ;-)
Aftensmad

Min søde niece Seija

Fælles foto

Der var godt gang i den... 

Ole og Silas fandt værktøj og begyndte at ordne en taburet. 
Jeg kiggede billederne igennem med Ole og da vi kom til dette billede sagde han: "Jeg savner at sidde der". Han havde virkelig hygget sig.

Her danses og festes 


Dagen derpå. Tobias og Thea

Ja, hele børneflokken er faktisk samlet til morgenmad 


mandag den 5. oktober 2015

Søde skøre unger

Tossede Thea i haven

Graver jord og spiser tomater


Lille Ole og den store havregrød

Eller bare:
Søde Ole med morgenmad

Thea i legehuset

Ole kanin

Lige et billede Anders sendte til mig fra vores dejlige tur i Kbh Zoo.