Ole i selvvalgt trøje tirsdag morgen. Trøjen er en fødselsdagsgave fra familien i Århus.
Mandag aften fødte Cecilie. En dejlig dreng. Og Amalie er en stolt storesøster. Jeg var ude og se ham og lege med Amalie onsdag.
(Molly fødte en dreng søndag aften - ham har vi stadig til gode at se).
Lidt fra ø-tur:'
Man forstår at underholde - også når man spiser.
Ole var meget vild med Laura - men mor kan da også bruges ;-)
I dag:
I dag på tur til KBH. Vi besøgte onkel Anders og jeg var et smut på uni. Her er vi gået til Frederiksberg Have og ser på elefanter!







Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.