torsdag den 11. september 2014

Blandet. Tirsdag, onsdag, øtur, torsdag...

Ole i selvvalgt trøje tirsdag morgen. Trøjen er en fødselsdagsgave fra familien i Århus. 

Mandag aften fødte Cecilie. En dejlig dreng. Og Amalie er en stolt storesøster. Jeg var ude og se ham og lege med Amalie onsdag. 
(Molly fødte en dreng søndag aften - ham har vi stadig til gode at se). 


Lidt fra ø-tur:'
Færgen til Als. Anna og Ole kigger på vandet.

Man forstår at underholde - også når man spiser. 

Ole var meget vild med Laura - men mor kan da også bruges ;-)

I dag:
I dag på tur til KBH. Vi besøgte onkel Anders og jeg var et smut på uni. Her er vi gået til Frederiksberg Have og ser på elefanter!

De havde været inde men kom ud lige som vi kom for at kigge:-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.