Ole og far... Kan I se der mangler noget?
Ole kigger forundret på sin far der har klippet skægget af...!!!
Det var forresten nået at blive så langt her inden (her er overskægget dog allerede røget...)
Nå, men ellers en god søndag, med boller til morgenmad, formiddags flytning af Kanin til vinterbur, lækkert frokostbord dækket af Annasofie, samt små gåture i dagens løb - Ole var med ovre og handle to gange og så gik vi også en lille aftentur for han ville så gerne ud. Desuden hjalp både Fie og Ole med at vaske vinduer, så det var fornemt og nu kan vi se ud igen;-)
Til aften fik vi den traditionsrige ribbenssteg i anledningen af at Morten Bisp havde gemt sig i en svinesti og var blevet opdaget fordi grisene havde øffet op... Det var da sådan historien var, var det ikk? Eller var det noget med en and? Det smagte i hvert fald vældig godt;-)