tirsdag den 30. juni 2015

Thea og far


Og så tog vi 4 en overnatning i Irmgards sommerhus. Det var skønt. 
På stranden i regnvejr. Far og Ole bygger sandslotte. 

Thea og jeg kigger på i læ af paraplyen. Thea er ikke vildt imponeret. 

Tre tosser. Den fjerde kunne ikke stille op til fotografering, da han var fuldt optaget af sandgravning. 

Bilen pakkes inden turen går hjem. 


Middagslur i bilen. 


Laura nabo 
som lige har vundet Danmarks mesterskabet i fodbold for u14 piger. 
Martin er netop blevet færdig med at sætte filt op :-)

torsdag den 25. juni 2015

Sankt Hans

I år holdte vi Sankt Hans aften i haven. 
Vores Sankt Hans bål var ikke det største. Til gengæld ku vi lave mad på det:-)
Thea får sig en pølse 
Ole er malet som spiderman i hovedet og har vist lige proppet en halv pølse i munden. 
Mig og Thea :-)

Vores dejlige fest bord. 
Vi havde en virkelig skøn aften!

onsdag den 24. juni 2015

Begyndelsen af sommer

Ole og Thea leger på gulvet efter aftensmaden. 

Fie og Ole i hoppeborg til sommerfest på skolen. 

Far pirat og Ole pirat 

Sørøver Ole til arbejdsdag i børnehaven. 

Aftensmad med hele familien. 

Jonas og Malene og Anker på besøg. 

Anker og Ole leger i sandkassen. 

søndag den 14. juni 2015

Godmorgen dejlige familie:-)
Thea spiser også morgenmad:-)

Amalie, Annasofie og Ole klædt ud hos mormor. Dejlige børn og skønt når de leger så godt sammen:-)

Martin og Ole kørte ud for at aflevere Fie og Jonathan hos Nana og så gav Lilje is;-)

Ole og Thea 
Hygger og leger
Søskendekærlighed 
Nana var syg så vi passede Fie og Lilje søndag eftermiddag. Så tog vi en dejlig tur til Sitge Ø. 

lørdag den 13. juni 2015

Frokost i det grønne

Fredagens frokost blev indtaget i skyggen i grønne omgivelser. 
Da jeg kom ud med maden havde Ole plukket blomster til mig. De to små vaser er fyldt med tusindfryd :-)
Super hyggeligt :-) Dejligt at kunne være så meget ude...

fredag den 12. juni 2015

I onsdags

Frokost på terrassen med ham her. 


Eftermiddagskaffe med hende her. 


Ole i storebrors seng med lillesøsters sut. 

Ole var til tandlægen for første gang i onsdags. Det gik rigtig godt. Hun var rigtig sød og god til børn. 20 flotte tænder blev der talt:-)

mandag den 8. juni 2015

Hus og have

Farmand med to ud af fire..!

Der spartles så det ligner værelset har fået akne;-)

SommerThea med grønkålsblomster. 

Sikke en dejlig dag :-)

Ole i haven med den store nabodreng Magnus, som han elsker at lege med :-)


Ole sagde at han var en sej pirat... Bedøm selv ;-)



torsdag den 4. juni 2015

Bedstefar på besøg :-)

I dag har Bedstefar været på besøg. Rigtig hyggeligt som altid..!
Thea og bedstefar leger med DUBLO

Thea og Bedstefar i haven 

Det var det skønneste solskins vejr!

Thea er også glad for sin bedstefar:-)

Det er Ole også. Da vi hentede Ole i børnehaven fortalte pædagogerne at Ole hele dagen havde snakket om at bedstefar skulle komme og hente ham og at han glædede sig. De legede også meget og hyggede sig og Ole fik sagt et par gange eller ti "Jeg elsker min bedstefar" :-)



tirsdag den 2. juni 2015

På besøg hos Mathias, hvor de klæder sig ud. Først som superman og spiderman og så som pirat og politimand. En rigtig hyggelig eftermiddag. 

Blomster fra haven :-)

Thea og Ole i bad sammen for første gang. 
Det gik rigtig fint :-)

To søde børn :-)