søndag den 28. september 2014

Lidt ældre billeder

Eftermiddagsmad i efterårssolen på trappen


Ole læsser traktoren...

 og tørrer sædet for vand

Lygtebærer


Ole er stolt af sine nye gummistøvler - og sin fine udklædning



2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder :-) så stor han bliver Knus til jer alle Pernille (Frants er i struer)

    SvarSlet
  2. Tinge-linge-later tinsoldater, blymatroser bumme- lumme-lum! Ole gør en flot figur med de fine gummistøvler!

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.