Ole fandt det perfekte sted i deres stue:
tirsdag den 29. oktober 2013
fredag den 25. oktober 2013
torsdag den 24. oktober 2013
Ingen børnebilleder i dag...
Men mens vi venter på fætter Vinther Ringsmose i Kbh, bliver der syet et lille nyt dynebetræk til ham:-)
onsdag den 23. oktober 2013
Dejlig dagpleje
I går samlede vi blade sammen. Det var fedt:-) Tina fortalte at jeg virkelig hyggede mig med det.
mandag den 21. oktober 2013
Ole i haven
Ole elsker de store redskaber, men kan godt blive ret sur når de ikke makker ret ( og det sker tit;-)
lørdag den 19. oktober 2013
fredag den 18. oktober 2013
tirsdag den 15. oktober 2013
Hjemme-dag:-)
I dag fik jeg lov at komme hjem på visit. Sover herhjemme og skal møde på feltstationen i morgen kl.9. Min søde kæreste og søn kom og hentede mig. Dejligt at se dem igen. Men de klarer sig også rigtig godt uden mig, så det er også rart at mærke:-)
mandag den 14. oktober 2013
søndag den 13. oktober 2013
Jeg er ikke hjemme...
... men på feltkursus i Svanninge bakker til på fredag. Det er et GIS kursus, hvor vi arbejder med kort på computer:
fredag den 11. oktober 2013
mandag den 7. oktober 2013
Søndag
Morgenen starter med at jeg tegner en lille tegning.
Så cykler mor og jeg i Zoo fra ti til et:
Så fisk
Så cyklede vi hjem
Håber I også havde en god søndag:-)
torsdag den 3. oktober 2013
Lyd
Der kommer mere kant på Oles pludren og han er vist sikker på at han siger rigtige sætninger når han snakker... I dag sagde han "Tina" for første gang. Han siger også "'nan" som er banan og han forstår virkelig meget af hvad vi siger. Jeg bliver nærmest overrasket hver dag;-)
Ole og græsslåmaskiner
"Far, det er her man starter den" (men han bliver bange hvis vi starter den;-)
tirsdag den 1. oktober 2013
Abonner på:
Opslag (Atom)






































