Vi var hos Bedstefar fra torsdag aften til lørdag formiddag. Det var virkelig hyggeligt og Ole følte sig hjemme fra første sekund vi trådte ind af døren.
Fredag var vi hos Bedstemor-Ida til aftensmad på hendes fødselsdag - det var også virkelig hyggeligt. Hun havde fundet lidt gamle legesager frem og det var god underholdning.

Ole og en lille gammel stol
Som sagt glemte jeg at tage billeder. Her er vi et smut på Nationalmuseet inden vi tog over til Anders og Sidsel:
(Bemærk den meget nationale udstilling i baggrunden ;-)
Ole sad bare og slappede af mens vi gik rundt (men vi var der heller ikke så længe).
Lørdag aften med onkel Anders og hans seje lyssværd!!!:
Søndag blev lejligheden på Dybbølsgade fyldt med mennesker og da far og søn havde brug for en lille middagslur så det sådan ud:
Midt i al postyret...