mandag den 11. juli 2016
søndag den 10. juli 2016
fredag den 8. juli 2016
onsdag den 6. juli 2016
Sidste del af Jesperhus Blomsterpark
Vi nyder en is. Her Seija i strålende humør:
Kære søde pige
Thea nød også sin is:
Og så fik de to søde kusiner -Thea og Seija- en hyggelig lille gyngetur:
mandag den 4. juli 2016
Jesperhus Blomsterpark -del 3
Søde Maj-Linn med søde Seija
Disse små både kan jeg bl.a. huske fra min barndom og vores ture i Jesperhus Blomsterpark med min kære mormor.
Jeg kan især huske en gang, hvor Anders sejlede rundt i en og var så glad for det at han ikke ville ind igen... Den ansvarlige for forlystelsen skulle så indfange ham med en lang krog, men det lykkedes Anders flere gange at sejle væk, så den båd-ansvarlige måtte løbe rundt om bassinet og fiske efter ham.
Jeg kan huske jeg stod ved siden af min mormor og så på og var helt spændt. Stolt fordi min seje lillebror bare smuttede udenom krogen hele tiden. Men også nervøs fordi han jo gjorde noget der virkede lidt forbudt... Han blev indfanget tilsidst og der var ingen sure miner.
Nå, men her er det Ole, som guidet af Jonathan og Fie fra bredden styrer lidt rundt i det lille bassin. Han syntes det var sjovt, men fangede aldrig helt hvordan man styrede den, så det blev bare en lille kort sejltur.
Ole og Jonathan graver sammen. Det var vidunderligt som både Jonathan, Annasofie og fætter Mads bare hyggede sig og var med, selvom de nok er noget ældre end den primære målgruppe for parken.
fredag den 1. juli 2016
Abonner på:
Opslag (Atom)


















