Familien Vinther Villadsen
lørdag den 29. september 2012
De første
SMIL
6 uger gammel
Hej, jeg hedder Ole Vinther Villadsen
Middagslur med far
03-09-12
Ole alias Supermand..!
04-09-12
Meget fascineret af den fine uro mor har lavet og meget glad for den dejlige dragt tante Maj-Linn har syet :-)
09-09-12
Aftensmad med mor
07-09-12
mandag den 17. september 2012
Ø-tur på Venø (og i Struer)
1.-2. september
De to fætre på tur
Oldemor kom et smut forbi og sagde hej
Danser boogie på skødet af far
...Onkel Anders og Sidsel med tvillinger...
torsdag den 13. september 2012
Alle Geo-tanterne på besøg
Stener hos Luise...
Falder i søvn hos Kathrine...
Hygger hos Nina...
Falder i søvn igen hos Malene...
...Sikke en dejlig dag :-)
En måned og én dag gammel kommer Oldebedstemor og Bedstefar på besøg med tog fra Nordsjælland.
Det er dejligt at sidde hos Oldebedste...
Snakker med Bedstefar
...Så dejligt at man falder i søvn
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Opslag (Atom)