Jeg lavede hjemmelavede burgere til aftensmad - XL-stil. De blev rigtig gode. Og der var i hvert fald mad nok(!) Kunne nok godt have sparet de kogte majs-kolber (som Ole sidde og gnaver af) og råstegte kartofler... Men det smagte jo også godt;-)
Forresten sad jeg og så lidt tv med Ole inden sengetid i går aftes. Det var en udsendelse om vores verden og forskellige folkeslag. Der var noget med nogen der boede i ørkenen og skulle finde vand. På et tidspunkt ser man en hel flok mænd bagfra ligge og bede i sandet:
Ole: "Hvad laver de?"
Mig: "Hvad tror du de laver?"
Ole - meget sikker: "De spiser sand!"
Det synes jeg var lidt sødt;-)

Ser lækkert ud :)
SvarSlet