mandag den 8. september 2014

XL-burgere til aftensmad

Jeg lavede hjemmelavede burgere til aftensmad - XL-stil. De blev rigtig gode. Og der var i hvert fald mad nok(!) Kunne nok godt have sparet de kogte majs-kolber (som Ole sidde og gnaver af) og råstegte kartofler... Men det smagte jo også godt;-)

Forresten sad jeg og så lidt tv med Ole inden sengetid i går aftes. Det var en udsendelse om vores verden og forskellige folkeslag. Der var noget med nogen der boede i ørkenen og skulle finde vand. På et tidspunkt ser man en hel flok mænd bagfra ligge og bede i sandet: 
Ole: "Hvad laver de?" 
Mig: "Hvad tror du de laver?" 
Ole - meget sikker: "De spiser sand!"
Det synes jeg var lidt sødt;-)

1 kommentar:

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.