fredag den 19. september 2014

I dag

Ole er ofte virkelig god til at lege selv. I eftermiddags var jeg bare træt og han ville/kunne ikke sove mere end de 20min han havde sovet i bilen på vej hjem fra mormor. Så sagde jeg til ham at han gerne måtte komme med ind, men at jeg altså var træt og skulle sove på sofaen. Og det endte med at lykkedes. Jeg hvilede mig på sofaen en halv time hvor han bare legede stille og roligt med sig selv. 


Torsdag aften passede mormor ham hjemme hos hende mens Martin og jeg var ude og spise. Super skønt...! Det kan jo også være der går længe inden vi får mulighed for det igen;-)
I dag fredag blev jeg og Ole hos mormor og hyggede indtil hun skulle på arbejde og kørte os hjem. 
I dag bestod af: kigge på køer, gå op til naboen og se ham pløje marken, købe æg hos den anden nabo - Ole kørte derned på scooter. Lege hos mormor. Hjem. Lege selv mens mor hvilede. Eftermiddagsboller på tæppe i haven. Samle æbler. Lege i haven. Tegne med far. Aftensmad. Lidt tv. Så i seng. Godnat:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.