Og Thea er bare blevet SÅ glad for at være der, så det er bare vildt dejligt! Hun rækker selv ud efter Anja når Martin afleverer hende og er gald og tilfreds når jeg henter hende. Anja er også bare rigtig sød. Endnu en gang har vi været heldige at få en fantastisk dagplejemor! Så det er skønt :-)
Vi har ofte snakket om det, men det blev først til noget fredag i sidste weekend. Vi kørte op og besøgte Mathias, Katrine og Niels. Det var vildt hyggeligt! De havde lavet aftensmad, så vi spiste og legede og snakkede. Bagefter kørte vi videre op til Bedstefar og Pernille, hvor vi var hele weekenden.
Mathias og Thea
Sød unge
Ungerne (Thea, Mathias og Ole) hyggede sig sammen og legede med alt det gode legetøj og kiggede på dyr (de har både hund, kat og skildpadde).