Karen sendte et par billeder af os fra Ena Maries fødselsdag.
tirsdag den 13. juni 2017
torsdag den 8. juni 2017
Maj 2017
Martin og jeg på en lille formiddagsdate
Ham her bliver altså en stor dreng!
Martin på Stige Ø med Thea, Ole, Lilje (som vi passede) og Annasofie.
Her kælker Ole ned af sommer-kælkebanen som er derude
Thea prøvede også en tur:-)
Og om aftenen kom Tobias og Amalie, Cecilie og Andreas til aftensmad. Vi spiste i haven og der blev lavet et vaske ægte børnebord.
Det var et hit :-)
Endnu engang i Odense Zoo med vores årskort
Til Eventyrløb i Odense gennem mit arbejde, HF & VUC Fyn - med de gule trøjer.
Fie - Thea - Nina - og så kan man vist ikke rigtig se Ole, som løber forrest.
Vi løb alle børneløbet på 2,1 km
Nabopigen Laura læser godnathistorie for Ole og Thea :-)
søndag den 4. juni 2017
Annasofies konfirmation
Fredag aften - alt er klappet og klart
Konfirmanderne kommer ind i kirken
Familien på bænken
Far og Fie
Der siges ja
Så blev denne søde pige konfirmeret!
Fie og to af hendes fire søskende
Tale fra konfirmandens forældre
Tale fra morfar og mormor
Tale fra Farfar
De unge spiller bordfodbold
Svend viser sig frem
Der pakkes gaver op
Onklerne synger og spiller for konfirmanden
Hen imod slutningen
Til oprydning blev der stillet en sofa op til de mindste
Påskefrokost dengang det var påske
Der blev rå-hygget ved børnebordet
Og vi havde det også hyggeligt ved voksen-bordet
Martin og Fie har købt nyt telt - det blev straks indviet med overnatning i haven
Godmorgenfamilie
Abonner på:
Opslag (Atom)



























