Hans mor hentede ham kl 14 og så cyklede hele familien i Bolbro svømmehal, hvor der både er baby-basin og stort varmtvands. Det var virkelig skønt og Ole nød det i allerhøjeste grad. Det samme gjorde Jonathan og Fie virkelig:-) og Martín og jeg snakkede om at den lille tur var ligesom at være på en lille ferie... Ole fandt ud af at kravle op på kanten (med hjælp fra mor) og hoppe ned i vandet til mor igen. Det syntes han var mega fedt:-)
Her er lige et par billeder fra omklædningsrummet, hvor Ole gik og legede med armbånd og skabe:




Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.