Jeg elsker at lege med modellervoks for tiden. Da mormor passede mig fredag formiddag mens mor var på uni og far på arbejde, legede vi en hel time med det.
Torsdag var vi forresten i skoven med Tina dagplejemor. Jeg elsker skoven og Tina roser mig for at kunne gå langt og løbe omkring selv.
Da vi skulle indenfor igen blev jeg så ked af det at jeg begyndte at græde...
Her til aften (lørdag) var vi nede i byen og se juletræet blive tændt. Jeg synes det var ret sejt -blev faktisk lidt imponeret :-)
De sidste to aftner har Fie givet mig nattøj på. Dét er hyggeligt! Elsker mine storesøskende!





Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.