Tak, vi havde osse en go søndag.Om eftermiddagen fra halv tre til halv syv var vi sammen med Putte hos Bedstemor til te og lækkert kagebord. Det var rigtig hyggeligt. Den blå spand har en historie: Da jeg var lille boede vi på Gjorslevvej 7 i Vanløse (- fra 1968 til jeg flyttede hjemmefra i 1976). En gang om måneden var der storskrald i området og Putte og jeg cyklede altid rundt om aftenen for at se, om der var noget "vi kunne bruge". Vi fandt mange spændende ting som vi slæbte med hjem - og netop dén blå emaljerede spand som Ole herover slæber rundt på, har vi fundet på en af vores skraldeture. Jeg fik den på et tidspunkt og da vi boede i Ryslinge brugte vi den også til havregryn eller cornflakes...
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
Tak, vi havde osse en go søndag.Om eftermiddagen fra halv tre til halv syv var vi sammen med Putte hos Bedstemor til te og lækkert kagebord. Det var rigtig hyggeligt.
SvarSletDen blå spand har en historie:
Da jeg var lille boede vi på Gjorslevvej 7 i Vanløse (- fra 1968 til jeg flyttede hjemmefra i 1976). En gang om måneden var der storskrald i området og Putte og jeg cyklede altid rundt om aftenen for at se, om der var noget "vi kunne bruge".
Vi fandt mange spændende ting som vi slæbte med hjem - og netop dén blå emaljerede spand som Ole herover slæber rundt på, har vi fundet på en af vores skraldeture.
Jeg fik den på et tidspunkt og da vi boede i Ryslinge brugte vi den også til havregryn eller cornflakes...