Det er altid dejligt at besøge jer! Det øverste billede er på sin vis tidløst: Da jeg var en lille dreng i slutningen af 1950-1960'erne legede jeg også med Lego. I slutningen af 1980-1990'erne legede i tre børn også med Lego og Duplo - og i 2010'erne leger mine kære børnebørn (og jeres børn) med Duplo... På det nederste billede viser jeg Ole, hvordan en sommerfugl flyver - og den er han straks med på!
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
Det er altid dejligt at besøge jer!
SvarSletDet øverste billede er på sin vis tidløst: Da jeg var en lille dreng i slutningen af 1950-1960'erne legede jeg også med Lego. I slutningen af 1980-1990'erne legede i tre børn også med Lego og Duplo - og i 2010'erne leger mine kære børnebørn (og jeres børn) med Duplo...
På det nederste billede viser jeg Ole, hvordan en sommerfugl flyver - og den er han straks med på!