onsdag den 20. november 2013

I dag

Ole var i legestue, som der er hver onsdag. Han har haft lidt svært ved det, men i dag fik vi denne besked fra Tina:
"Ole har haft en fest her til formiddag :-) ❤ "
Sammen med et par billeder af en tilfreds Ole der spiser frokost:


I eftermiddags var vi på hospitalet og besøge vores kære nabo som desværre har det ret skidt efter en operation i øret. Det er ikke godt, men heldigvis går det nu en lille smugle fremad. Ole var rigtig glad for at se hende og hun livede helt op over vi kom. Det var rart at besøge hende :-) 

Pas godt på jer selv derude! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.