mandag den 25. november 2013

Lidt

I går var mor og jeg hjemme hos Sandra fra dagplejen:


Og her prøver jeg mors handsker - synes selv jeg ser ret sej ud...:

Og ellers er det nye at jeg kan sige "arbej" som betyder arbejde og kommer når far tager jakke og sko på. Så siger jeg også "hej", som mor ellers havde gået og ventet lidt på;-) Andre udvidelser af repertoiret er  "hop" og "hund" (sidstnævnte er ikke perfekt udtalt endnu, men jeg arbejder på det;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.