mandag den 11. november 2013

Oles dagpleje

Så har Tina sendt et par billeder på mail fra Oles tid i dagpleje indtilvidere: 

Her er dem han går sammen med: 
Mathias, Smilla, Sandra og Amir. 


Her står Ole i legerummet 


Og her sidder han lige så stille sammen med Mathias og leger: 


Her er de i haven og samle blade sammen:
Bemærk at Ole i virkeligheden bare leger med dukkevognen;-)


Og her kigger Ole ud af legehusvinduet (Amir i baggrunden)


Desuden skal det nævnes at Ole de sidste par dage har sovet 3 timer til middag, så hans mor nåede at blive helt restløs... 
Og her til eftermiddag mens far pudsede pegede Ole på sig selv og sagde "Ole" (med lidt baby-accent ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.