tirsdag den 26. november 2013

Tirsdag



Jonathan og Ole. 

I dag da vi kom hjem gik vi lidt i haven og gyngede, rutchede på rutchebanen og sparkede lidt til en fodbold. Så legede vi i legehuset og gav vores kanin æble og mere halm. 
Det er dejligt at være ude<3

Og her til aften faldt Ole i søvn med en af Fies dukker, som han brugte lang tid på at putte. 

mandag den 25. november 2013

Lidt

I går var mor og jeg hjemme hos Sandra fra dagplejen:


Og her prøver jeg mors handsker - synes selv jeg ser ret sej ud...:

Og ellers er det nye at jeg kan sige "arbej" som betyder arbejde og kommer når far tager jakke og sko på. Så siger jeg også "hej", som mor ellers havde gået og ventet lidt på;-) Andre udvidelser af repertoiret er  "hop" og "hund" (sidstnævnte er ikke perfekt udtalt endnu, men jeg arbejder på det;-)

søndag den 24. november 2013

Mig

Jeg elsker at lege med modellervoks for tiden. Da mormor passede mig fredag formiddag mens mor var på uni og far på arbejde, legede vi en hel time med det. 


Torsdag var vi forresten i skoven med Tina dagplejemor. Jeg elsker skoven og Tina roser mig for at kunne gå langt og løbe omkring selv. 
Da vi skulle indenfor igen blev jeg så ked af det at jeg begyndte at græde...


Her til aften (lørdag) var vi nede i byen og se juletræet blive tændt. Jeg synes det var ret sejt -blev faktisk lidt imponeret :-)


De sidste to aftner har Fie givet mig nattøj på. Dét er hyggeligt! Elsker mine storesøskende! 


Og hun har også læst godnathistorie. Her om Peter Pedal der flyver i rumraket...




onsdag den 20. november 2013

I dag

Ole var i legestue, som der er hver onsdag. Han har haft lidt svært ved det, men i dag fik vi denne besked fra Tina:
"Ole har haft en fest her til formiddag :-) ❤ "
Sammen med et par billeder af en tilfreds Ole der spiser frokost:


I eftermiddags var vi på hospitalet og besøge vores kære nabo som desværre har det ret skidt efter en operation i øret. Det er ikke godt, men heldigvis går det nu en lille smugle fremad. Ole var rigtig glad for at se hende og hun livede helt op over vi kom. Det var rart at besøge hende :-) 

Pas godt på jer selv derude! 

Tak for besøg Bedstefar

Vi legede længe med Dublo


Og læste i bøger mens far og mor lavede maden færdig

Tak for besøg Bedstefar!

mandag den 18. november 2013

Vesterhavet vol. 2

Populær (Ole, Kirsten, Mie og mormor)



Hyggelæsning med onkel Jesper og fætter Silas



Aftenleg med sjove Silas



Morgenæblespisning med Silas



Morgentur ved Vesterhavet med mor


Det er lidt koldt...


...Men meget skønt



Læser avis på hjemturen




søndag den 17. november 2013

torsdag den 14. november 2013

Oles Onsdag

I dagplejen var de hjemme hos Mathias til fødselsdag:


Hans mor hentede ham kl 14 og så cyklede hele familien i Bolbro svømmehal, hvor der både er baby-basin og stort varmtvands. Det var virkelig skønt og Ole nød det i allerhøjeste grad. Det samme gjorde Jonathan og Fie virkelig:-) og Martín og jeg snakkede om at den lille tur var ligesom at være på en lille ferie... Ole fandt ud af at kravle op på kanten (med hjælp fra mor) og hoppe ned i vandet til mor igen. Det syntes han var mega fedt:-)
Her er lige et par billeder fra omklædningsrummet, hvor Ole gik og legede med armbånd og skabe:


tirsdag den 12. november 2013

Ole elsker værktøj. I dag med fars top-nøgle-sæt:


Og så fandt jeg lige et par billeder på Martins telefon. 
Først et af Ole og farfar fra uge 42, hvor jeg var på feltkursus:

Og så et fra i sandkassen i sommers:

mandag den 11. november 2013

Oles dagpleje

Så har Tina sendt et par billeder på mail fra Oles tid i dagpleje indtilvidere: 

Her er dem han går sammen med: 
Mathias, Smilla, Sandra og Amir. 


Her står Ole i legerummet 


Og her sidder han lige så stille sammen med Mathias og leger: 


Her er de i haven og samle blade sammen:
Bemærk at Ole i virkeligheden bare leger med dukkevognen;-)


Og her kigger Ole ud af legehusvinduet (Amir i baggrunden)


Desuden skal det nævnes at Ole de sidste par dage har sovet 3 timer til middag, så hans mor nåede at blive helt restløs... 
Og her til eftermiddag mens far pudsede pegede Ole på sig selv og sagde "Ole" (med lidt baby-accent ;-)