Jonathan og Ole.
I dag da vi kom hjem gik vi lidt i haven og gyngede, rutchede på rutchebanen og sparkede lidt til en fodbold. Så legede vi i legehuset og gav vores kanin æble og mere halm.
Det er dejligt at være ude<3
Og her til aften faldt Ole i søvn med en af Fies dukker, som han brugte lang tid på at putte.






































