Det går godt her hos os.
Ole tog for små to uger siden et spring i sproget igen, så han nu snakker i lange hele sætninger. Det forhindrer ham dog ikke i nogen gange at snakke uforståeligt wolapyk;-)
Her den anden dag fortalte han et eventyr ved morgenmadsbordet. Det kan jeg lægge ind ved lejlighed, for jeg skrev det op efterfølgende.
Og lige nu er vi inde i en periode, hvor han elsker rå grøntsager. Gulerod, grønkål, hvidkål, squash, agurk, champignon, salat, peberfrugt. Så vi er nødt til at begrænse ham lidt for han kan spise aftensmad.
Han elsker at høre historier - især når jeg fortæller med "....og så pludselig...!!" Og holder en dramatisk pause. Så kommer der altid en stor tiger eller bjørn, drage, krokodille eller haj. Personerne i historierne har heldigvis altid våben med;-) og Ole kan godt li at fortælle med, hvis historien ikke helt er som han synes;-)
Thea bliver også stor. Hun spiser grød og eller mos hver dag og elsker at få lov at få noget mad. Men det er stadig ret begrænsede mængder der ryger ned - hvilket er fint, for vi har jo ikke travlt med det.
Hun er begyndt at komme i seng kl. 19, hvilket er lidt tidligt for vores normale aften-rutine, men så må vi jo ændre den lidt;-)
Hun sover ok om natten, uden dog det er prangende. Og som sin storebror og mor står hun aldrig umenneskelig tildigt op;-)
Hun hverken ruller bevidst eller bevæger sig rundt bevidst endnu, men bege dele sker af og til - det skal nok komme;-)
Og så er hun tydeligvis meget glad for sin mor og for sin far og sine søskende:-)