Thea i en blomstereng:
Godt pakket klapvogn på vej hjem fra dagplejen.
Thea ligger i liften, Ole sidder på sædet ovenpå og løbecyklen ligger henover styret.
Trætte drenge efter en søndag formiddag med gåtur på Fyns Hoved:
Vi havde en skøn tur derud, hvor vi både besteg bjerge, kastede sten i vandet, fandt muslinger, spiste madpakker, hoppede i vandpytter og alt muligt andet:-) Skønt!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.