søndag den 22. marts 2015

Slut på endnu en uge

Thea i en blomstereng:


Ole øver på løbecyklen:

Godt pakket klapvogn på vej hjem fra dagplejen.
Thea ligger i liften, Ole sidder på sædet ovenpå og løbecyklen ligger henover styret. 


Trætte drenge efter en søndag formiddag med gåtur på Fyns Hoved:
Vi havde en skøn tur derud, hvor vi både besteg bjerge, kastede sten i vandet, fandt muslinger, spiste madpakker, hoppede i vandpytter og alt muligt andet:-) Skønt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.