En sød lille karse-kylling;-)
Da jeg hentede Ole fra legestue i går ville han rigtig gerne gå en tur. Og vi endte på legepladsen for den anden ende af vejen. Da Martin havde fri fra arbejde kom han også.
Far og Ole på en lidt smadret bænk -der var væltet et træ ned over den (ikke imens de sad der;-)
Ole samlede pinde og gik på tiger/krokodille/haj-jagt. Da vi kom hjem ville Ole gerne over til Lars og Beatrice (dem på hjørnet) og lege. De var hjemme så han legede hos dem mens jeg gjorde klar til aftensmad og Martin tog til fodbold. Så kom en af mine veninder, Kamilla, til aftensmad og Martin kom hjem til putte-unger-tid klokken otte efter en sejr på 2-1 :-)




Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.