torsdag den 2. april 2015

Sommerhus i Nordenhuse

Fie og Ole leger ❤

Fra mandag til onsdag har vi været i sommerhus nord for Nyborg. Bedstefar og Pernille har lejet sommerhuset og inviteret os alle. Jesper og Silas var der også. 
Fie og bedstefar på stranden 

Ole og Pernille graver i sand

Mor og Thea på stranden

Ole i den lille badebalje:-)


Trætte børn efter en dejlig dag med masser af leg

Det var en skøn tur i sommerhus:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.