Efter den veloverståede gudstjeneste og dåb
Det var en rigtig god oplevelse i kirken
Børnebordet
Snakken går...
...og maden nydes
Bedstefar ude bagved med ungerne. De havde gang i mange lege og fortællinger om kør, heste og bondemænd. De fejrede bl.a. hestens fødselsdag hørte jeg:-)
Familie
Vi havde en dejlig dag!
Thea hos sin ene oldemor
Endnu nogle dejlige billeder, skønt at følge med i jeres dagligdag :-) knus Pernille
SvarSlet