lørdag den 21. marts 2015

Mere dåb

Efter den veloverståede gudstjeneste og dåb

Det var en rigtig god oplevelse i kirken 


Børnebordet

Snakken går...

...og maden nydes

Bedstefar ude bagved med ungerne. De havde gang i mange lege og fortællinger om kør, heste og bondemænd. De fejrede bl.a. hestens fødselsdag hørte jeg:-)

Familie

Vi havde en dejlig dag!

Thea hos sin ene oldemor 

1 kommentar:

  1. Endnu nogle dejlige billeder, skønt at følge med i jeres dagligdag :-) knus Pernille

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.