Thea ligger på maven og leger
Det er ikke altid lige sjovt, når tingene ikke vil som man selv vil.
Her set igennem et hul i legestativet.
Thea og far nyder den første eftermiddagskaffe i haven. Godt der er varm te til;-)
Thea sover lur - stadig i sin lift. Hun er snart for stor til den...
En aften, hvor Thea ikke ville sove og synes det var træls at skulle ligge der i sin seng kom Ole op og hyggede lidt med hende. Det var et hit.
Han syntes bl.a. hun skulle prøve mine briller...
Og lige til sidst (et billede uden Thea): Martin igang med at fælde den lille del af vores store grantræ. Det er blevet alt for stort - det skal vi have fældet i år.
Dejlige billeder :-), Glæder mig til at se jer i uge 14 :-) knus Pernille
SvarSlet