Vi fik snakket med killinger og katte. Fik kikket på køerne på marken. Fik plukket jordbær og spist ribs og solbær. Gravet nye kartofler op af jorden. Gået op til naboen og kigget på traktorer og gravkøer og mejetærsker og en plov. Og så fik vi spist god mad og ungerne leget en masse inden vi vendte hjemad til sengene.
Her er de to tomatspisende opvaskere:
(De har hver lige puttet en cherrytomat i munden)
Peter Steen var igang med småreparationer på mejetærskeren og vi fik lov at gå op i førehuset. Ole synes det var lidt farligt. Her er Lucas og Mimi oppe:
Lucas og Mimi på landet:
Ole lavede også pølser på wc for første gang. Man kunne virkelig mærke hvor grænseoverskridende det var for ham. Skørt, men han blev helt frustreret. Men han ville eller ikke have ble på og til sidst lykkedes det :-)























