torsdag den 26. juni 2014

Med far til fodbold

Far spillede kamp for hans klub Røde Stjerne mod Utopia (hvor Asbjørn faktisk spiller). Fin kamp der endte med 4-2 til RS. 
De første 20 minutter fulgte Ole meget med og spurgte ind til alt hvad der foregik på banen. Og han var lidt ked af at far skulle løbe rundt derinde... 

Resten af kampen gik med at spise vandmelon og at Ole og Fie løb og legede. 


Efter kampen var Ole på banen. Her balancerer han på en bold. 


Om aftenen da han skulle sove snakkede han meget om fodbold og satte sig op og fortalte at dommeren fløjtede og sagde -med løftet pegefinger- at de skulle opføre sig ordentligt (som jeg havde fortalt ham under kampen;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.