mandag den 23. juni 2014

Bedstefar

På vej i toget til Bedstefar. Vi glæder os. 
Da Ole så bedstefar på stationen i Espergærde slap han mors hånd og løb hen og gav bedstefar en stor krammer. Han var virkelig glad for at se ham:-) 


Telefonen blev lagt væk så dette var det eneste billede der blev taget som jeg kan ligge direkte op. 
Bedstefar og Ole arbejdede meget - gravede, kørte med græsslåmaskine, lugede mellem fliserne, fodrede fuglene og fandt myrer og bænkebidere. Det var en skøn weekend! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.