onsdag den 25. juni 2014

Billeder fra Bedstefar

Så kom der flere billeder fra mini-ferien hos Bedstefar. 
Ole og Bedstefar fandt stigen frem, og så blev der ellers kravlet op en masse gange - selvfølgelig helst med den røde skovl i hånden hele tiden, men det var lidt svært;-)


Herlig gyngetur af Bedstefar. 


Bedstefar har den fedeste græsslåmaskine - en ægte en der er eldrevet og meget let og styret kan slås sammen så det lige passer i højden. Den blev der gået mange ture med ude på vejen - og han kunne være svær at lokke med ind igen;-)


Ole hjælper Bedstefar med at sætte flaget op. Han lærte et nyt ord og betydningen af det: "blafre".
Ja, han sagde også en masse sætninger. Kan mærke jeg skal være bedre til at skrive dem ned med det samme, hvis jeg vil kunne huske dem;-)


Så kom Putte og Bedstemor Ida på besøg til eftermiddagskaffe og kage. Ole blev helt ekset da han så kagen;-) 
Han kunne godt sige "Putte" og gjorde også et flot forsøg med at sige "Bedstemor Ida" ;-)


Og så fik vi en chokoladeskildpadde af Bedstemor Ida som Ole og jeg delte. Mums:-)


Ole og mor nyder at være på et dejligt besøg. 

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder og tak for besøget hils knus Pernille :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har det simpelthen så skønt med både at være Far og Bedstefar.
    Far til mine 3 dejlige, venlige, rare, kloge og kompetente børn - og Bedstefar til mine 2 dejlige, opvakte drenge.
    Jeg nyder hvert eneste øjeblik I er på besøg. Billederne og den søde billedtekst taler vist for sig selv...

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.