Ole byggede med dublo i går aftes. Jeg har aldrig set ham sætte mere end en klods på, men nu byggede han to tårne - et 12 klodser højt med 2x2 klodserne og et 9 klodser højt af dem der er 4x2... Næsten hver gang han havde sat en klods på sagde han "kan godt" :-)
Han kom til at vælte tårnet da det var ca. 5 klodser højt. I stedet for at rejse det op alle 5 på en gang, skilte han klodserne fra hinanden og byggede tårnet op igen enkeltvis, klods for klods. Det er sjovt med børns logik :-)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.