I lørdags var Ole og jeg på dyreskue i Odense med Mimi og Lucas.
Her er Ole på en lille legetraktor, men i virkeligheden var det dyrerne og havetraktorene der var fedest ;-)
Heste der kiggede ud af deres bokse: Ole var lidt bange for dem, men ville gerne ae dem alligevel -når han sad hos mor. Ja, han ville gerne have været henne og hilse på dem alle sammen, hvis det var;-)
Kaniner i bur. Ole sagde de lignede Peanut (vores kanin) og løb rundt og tjekkede at de alle havde vand. Der var en fremme, men han var ikke så interesseret i at ae den. Han ville gerne have givet de andre græs.
Høns og haner. Her blev Ole helt vild glad. Han kunne løbe fra bur til bur og kigge på dem og nogen gange galede hanerne. Helt fantastisk. En høne havde også lagt et æg, og det snakkede vi lidt om.
Køer: stod ikke så man rigtig kunne komme til at snakke med dem, men vi hilste på et skotsk højlands kvæg med langt hår og enorme horn. Lidt farligt, men også spændende.
Grise. Fedt:-) Ole kunne træde et skidt op på hegnet og kigge ind. De kom ikke hen for at snakke, men der var både store og små og de var skønne at se på;-)
Havetraktorer. Stor udstilling med 20 havetraktorer, hvor Lucas og Ole kravlede op på dem og sagde "brummm"-lyde. Han ville nok gerne have haft en med hjem i gul og en i rød;-)

Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.