Vi var hos Bedstefar fra torsdag aften til lørdag formiddag. Det var virkelig hyggeligt og Ole følte sig hjemme fra første sekund vi trådte ind af døren.
Fredag var vi hos Bedstemor-Ida til aftensmad på hendes fødselsdag - det var også virkelig hyggeligt. Hun havde fundet lidt gamle legesager frem og det var god underholdning. 

Ole og en lille gammel stol
Som sagt glemte jeg at tage billeder. Her er vi et smut på Nationalmuseet inden vi tog over til Anders og Sidsel:
(Bemærk den meget nationale udstilling i baggrunden ;-)
Ole sad bare og slappede af mens vi gik rundt (men vi var der heller ikke så længe).
Lørdag aften med onkel Anders og hans seje lyssværd!!!:
Søndag blev lejligheden på Dybbølsgade fyldt med mennesker og da far og søn havde brug for en lille middagslur så det sådan ud:
Midt i al postyret...




Tak for søde billeder. Jeg fik heller ikke taget nogen billeder. Det var så hyggeligt og intenst at have besøg af jer tre.
SvarSletBedstemor Ida fortæller, at den lille træstol Ole sidder i, er fra Argentina og har tilhørt Dagmar Kehlet, da hun havde familie der. Den er over 100 år gammel.
Ja, jeg har en lille video som du kan få ved lejlighed - og ellers ingen billeder. Vi hyggede bare så meget at der ikke var tid ;-)
SletUtroligt med den stol! Sød historie. Og lige nu passede den perfekt til Ole :-)
Han øvede sig i at sætte sig og rejse sig fra den. Og så skubbede han sig baglæns henover gulvet når han sad i den ;-)
Knus Nina