torsdag den 19. december 2013

Mandag

Ole sov længe - til 20 over 8, hvor han blev vækket af sin far... I tøj, morgenmad,  cykeltur til Tina. Gik ind selv, men fortrød så og gik tilbage til far. Men græd ikke da han kom over til Tina. Havde en skøn dag i dagpleje og sov 2 1/2time. Bagte småkager hos Tina, hvor Ole havde fået fat i hjerteformen, så alle kagerne blev hjerteformede. Vi fik dem med hjem og spiste dem til eftermiddagskaffe da far kom hjem. Leg i have og sandkasse. Aftensmad. Leg med dublo. Ole spiste så meget aftensmad at han nægtede at smage på desserten som ellers var frugtsalat. Han syntes tydeligvis at hans forældre måtte være lidt gak-gak, sådan at spise igen lige efter aftensmaden ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.