onsdag den 4. december 2013

Oles første juledekoration

Da Ole blev hentet i dagpleje i torsdags, havde han denne flotte overraskelse til os ;-)

4 kommentarer:

  1. Det er velnok en flot dekoration!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg prøver lige med at lave et "svar" - det har jeg aldrig kunne få til at virke før...

      Slet
  2. Ole er tydeligvis også stolt af den og ved at det er ham der har lavet den. Det er ret sødt :-)
    Kh Nina

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.