søndag den 8. december 2013

Hygge

Ole elsker at sidde ved bordet og hygge med at lave et eller andet kreativt.
Som I vist har set før - og som han stadig er meget glad for: modellervoks:

Og her den anden aften var der hygge rundt om bordet. Fie og Marin sidder og regner og Ole og Jonathan sidder og tegner: 
(Ole brugte mest tid på at tage propper af alle tusserne - det er nemlig bare sjovt!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.