Da farfar trådte ind af døren sagde Ole straks "barbar".
Og Ole var også ret interesseret i lille fætter Jens og havde inden dagen var omme lært at sige "baby".
Jonathan valgte den fødselsdagssang med instrumenter og det synes Ole var rigtig fedt:-) og var med til at råbe hurra.
Ole fandt også fies iPad på bordet og viste lige hele forsamlingen hvor godt han er til det spil, hvor man skal pege på det ud af fire billeder der bliver spurgt efter. Eks. "Hvor er hunden". Det er han nemlig stjerne god til;-)
Men vi tog ingen billeder. Henrik tog ét af Mads og Ole:

Tak, kære Nina, for alle de fine billeder.
SvarSletNår dagen er omme kan man opdage, at man ikke altid har fået taget de billeder, man gerne ville; men det vigtigste er også at være til stede i situationen - og ikke få spor dårlig samvittighed over manglende billeder!
Ole er fornuftig klædt på med den søde vest...
Jeg kunne heller ikke sige "f", da jeg var i Oles alder. Min far benævnede jeg for "baare".
SvarSletJeg kan tydelig huske den overraskelse jeg mærkede inden i mig selv, dengang jeg pludselig kunne sige "f": Det var engang jeg var 4-5 år, jeg stod i mine forældres soveværelse sammen med Putte og min mor - og så kunne jeg pludselig sige "far". Jeg glædede mig til han kom hjem fra arbejde og vise ham, at jeg kunne sige "far"!
Sikke en sød historie :-) Og utroligt at du kan huske det og genkalde dig følelsen :-) Men det er præcis det samme som Ole nu siger...!
SvarSletKnus Nina