Ole og Martin ombord på kartoffeloptager...
Familieselfie ved fyret.
Ballen havn strand.
Der graves og bygges.
Og nydes og hygges.
Den hytte vi boede i.
Sej dreng.
God-morgen-familie-selfie ;-)
Når vi er sure.
Frokost på Balle-Bjerg
Udsigtstårnet på Ballebjerg


:-) <3 Pernille
SvarSlet