tirsdag den 14. juli 2015

Vores Samsø-tur i (mange) billeder

Ole og Martin ombord på kartoffeloptager...

...en spændende og lidt vild oplevelse for Ole.

Familieselfie ved fyret. 

Ballen havn strand. 
Der graves og bygges. 
Og nydes og hygges. 

Den hytte vi boede i. 

Sej dreng. 

God-morgen-familie-selfie ;-)

Når vi er sure. 

Frokost på Balle-Bjerg 

Udsigtstårnet på Ballebjerg 

Thea nød færgeturen hjem. 

1 kommentar:

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.