Det er vel nok et dejligt billede af jer 4 glade Samsø-turister i dejligt vejr. Kys fra Pernille og Bedstefar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
Det er vel nok et dejligt billede af jer 4 glade Samsø-turister i dejligt vejr. Kys fra Pernille og Bedstefar
SvarSletDet er vel nok et dejligt billede af jer 4 glade Samsø-turister i dejligt vejr. Kys fra Pernille og Bedstefar
SvarSlet