Thea på gynge ved Østerby havn
En en motorcykel med sidevogn. Bare uden motor.
Når det er på Læsø er det hyggeligt at vaske op i hånden..!
Kristian -ungernes farfar- kom og besøgte os på Læsø. Det var også rigtig hyggeligt!
"Frokost" på Læsø Bryghus. Et rigtig fint sted med god stemning.
Dejlige børn
Og glade unger.
På Danzigman. Vandet var dog ikke så lækkert at vi badede, men skønt at lege i sandet og kaste sten i vandet.
Flot ung fyr.
Flot ung mand.
Skøn ung pige.
Sød baby.
Skøn ung dreng.
Det var ikke fantastisk vejr alle hele tiden, men her i læ på stranden var det skønt.
Tak (især til Putte) for endnu en god tur til Læsø:-)





Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.